Saturday, 11 April 2015

Pelanggan Saya BERJAYA HAMIL dengan SET KESUBURAN SHAKLEE

PERHATIAN

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi diblog Yam ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit atau masalah kesihatan. 

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.


 "Saya pregnant Yam!"

Assalamualaikum wbt..

     Hari ni Yam nak ceritakan mengenai customer Yam yang kini sudah berdaftar sebagai downline shaklee di bawah Group Yam, iaitu  Empayar Irich dek kerana Jatuh Cinta pada Set Kecantikan Shaklee.. Ya sangat berbeza kesannya! Lihat testimoni Kak Nawar mengenai Set Kecantikan Kulit Di sini.
     2 minggu yang lalu,Yam terima mesej whasapp dari Kak Nawar yang dia mahukan Set Hamil. "Saya pregnant Yam!" Memang terkejut, ya sangat terkejut, dah 6 bulan menunggu kehadiran seorang cahaya mata selepas mendirikan rumah tangga sejak Ogos 2014. Yalah kan, siapa tak gembira bila dapat berita sedang mengandungkan seorang khalifah Allah. Alhamdulillah, semua dengan izinNya, oleh kerana Kak Nawar tidak mempunyai sebarang masalah kesuburan sebelum ini, Saya cadangkan Set D buat kak Nawar. Dengan panduan yang terbaik saya dapatkan dari Pakar Nutrisi Shaklee dan berbekalkan pengalaman yang ada untuk proses kesuburan dan kehamilan, saya cadangkan khusus untuk customer berdasarkan masalah yang dialami oleh customer. Disini saya lampirkan testimoni dari Kak Nawar setelah mencuba Set D. 

Testimoni dari Kak Nawar

 Ha, untuk pengetahuan pelawat semua, K.Nawar sejak ambil Set kehamilan ni, langsung tak sentuh ubat doktor, cukup sekadar mengamalkan supplement Shaklee.. Sebab supplement shaklee mengandungan vitamin dan zat yang lengkap untuk keperluan bayi. Kita boleh tengok bukti HB 14.8 gm pada buku merah yang K.Nawar check up di klinik dibawah. Sangat manakjubkan! Tahniah saya ucapkan buat K.Nawar! :)

testimoni keputusan HB K.Nawar



Syarifah Nawwar bersama suami tercinta
=====

Beliau adalah  Anak Shaklee Yam level ke 1 dalam Group Empayar Irich. 

Ingin Menjadi mentee Shaklee beliau? Hubungi beliau :
FB : Nawwar
Call/WhatsApp :  017 271 5130


 =================================================
Berminat?
Hubungi saya untuk dapatkan harga yang TERBAIK serta 
konsultasi secara PERCUMA 0% GST

Contact Info:
Solehah Mariyam [ID: 961720]
Call/sms/whatsapp: 013-9020247

No comments:

Post a Comment